Kako odabrati madrac? Kupovina na rate
Navigacija Pregled proizvoda
0

Edukacija prodajnih predstavnika MojSan® kao važan segment odnosa sa kupcima

Edukacija na prvom mjestu

Priprema za lansiranje nove kolekcije proizvoda
MojSan kao dinamičan brand već godinama važi za inovativan i moderan brand koji prate sve trendove u oblasti svog poslovanja. Edukacija prodajnih predstavnika MojSan je konstantno u fokusu našeg djelovanja sa ciljem stručnog usavršavanja, prepoznavanja potreba kupaca te zadovoljenja istih a sve sa ciljem postizanja maksimalnog nivoa zadovoljstva našim proizvodima. 
 
Misija našeg branda je sadržana u htijenju da konstantno prateći svjetske trendove u industriji sistema za spavanje te fokusirajući se na potrebe tržišta nastojimo razviti povjerenje naših kupaca prema vrijednostima koje kreiramo. Prepoznati specifične potrebe kupaca te reagirati u skladu sa njima a sve sa ciljem njihovog zadovoljstva našim proizvodom je strategija koju slijedimo.
 
Nova kolekcija proizvoda koja će biti prezentirana krajem 2018. i početkom 2019. godine će se satojati iz novih modela pokrivača, nove kolekcije posteljina, jastuka te madraca i nadmadraca. 
 
Kvalitetan san nema alternativu...Vaš MojSan Team!