Kako odabrati madrac? Kupovina na rate
Navigacija Pregled proizvoda
0

Promocija

MojSan® je do sada realizirao nekoliko uspješnih kampanja kroz internet, TV, radio i printane medije.

Prva intenzivnija kampanja je bila rezultat suradnje sa TV Hayat kroz kampanju "MojSan iz noći u dan"  2010. godine,  gdje smo bili jedan od glavnih sponzora muzičkog spektakla ZMBT "Zvijezda možeš biti ti". U 2012. smo napravili kampanju "Pajki na madracu MojSan bilo kada bilo gdje" sa postavljenim krevetom i glumicom koja spava na madracu.

Ovaj projekat smo realizirali u svim većim gradovima u BiH. Simpatične promocije na otvorenju naših shop-ova u saradnji sa TVSA i RTV Zenica su nas diferencirali u odnosu na druge jer smo na drugačiji i originalniji  način pristupili prezentaciji naših proizvoda i branda. Promocijom "Bilo kuda MojSan svuda" koju smo realizirali 2015. godine u suradnji sa FACE TV smo prezentirali neke od naših glavnih prednosti na tržištu koje se ogledaju u besplatnoj dostavi te opciji izvedbe raznih oblika madraca sa rekordnim rokom isporuke.

Razvili smo komunikaciju na društvenim mrežama Facebook, Youtube, Twitter, Instagram kako bi bili što bliskiji sa našim kupcima i korisnicima naših proizvoda uz česte nagradne igre.